Polityka prywatności

§1. Postanowienia wstępne

  1. Polityka prywatności stanowi podstawową informację o sposobach zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych użytkowników, niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: www.bezatkancelaria.pl (zwanej dalej: „Stroną”).
  2. Właścicielem Strony jest Honorata Bezat, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Adwokat Honorata Bezat Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Łódzkiej 27/29, 95-050 Konstantynów Łódzki NIP: 7262469658, REGON: 100144121, adres e-mail: serkretariat@bezatkancelaria.pl (zwana dalej: „Kancelarią”).
  3. Dane osobowe użytkowników zbierane za pośrednictwem Strony są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

§2. Administrator danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych przez Stronę jest: adwokat Honorata Bezat przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą Adwokat Honorata Bezat Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Łódzkiej 27/29, 95-050 Konstantynów Łódzki NIP: 7262469658, REGON: 100144121 (zwana dalej: „Administratorem”).
  2. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  3. Na podstawie obowiązujących przepisów Administrator nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych.
  4. Strona umożliwia osobom odwiedzającym (zwanym dalej: „Użytkownikami”) skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego (zwanego dalej: „Formularzem”)
  5. Kontakt z Administratorem w sprawie przetwarzania danych osobowych jest możliwy telefonicznie pod numerem 607 060 340 oraz e-mailem na adres: sekretariat@bezatkancelaria.pl

§3. Zasady przetwarzania danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”);
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami („ograniczenie celu”);
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane („minimalizacja danych”);
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane. Należy podjąć wszelkie rozsądne działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane („prawidłowość”);
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”);
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych („integralność i poufność”).

§4. Cel zbierania danych osobowych

  1. Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
  • podjęcia działań przed zawarciem umowy o świadczenia usług prawnych,
  • zawarcia lub wykonania umowy o świadczenie usług prawnych,
  • w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów związanych z koniecznością załatwienia innych zdarzeń i spraw, co do których wykonania zobowiązany jest Administrator, w tym odpowiedzi na przesłane zapytania i utrzymywania dalszego kontaktu;
  • wypełnienia obowiązku prawnego przez Administratora,
  • w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów związanych z koniecznością dochodzenia roszczeń związanych z realizowanymi umowami i świadczonymi usługami;
  • udzielania odpowiedzi na pytania, pisma i wnioski Użytkownika,
  • udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach,
  • na podstawie zgody – w celach wskazanych w treści zgody.

§5. Podstawa prawa przetwarzania danych osobowych

  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest:
  • wyrażenie zgody, w celu podjęcia działań, których formularze te dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  • niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Użytkownika przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • w celu kontaktowania się telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. W każdym z wymienionych powyżej przypadków (ust. 1) podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy lub skorzystania z innych funkcjonalności Strony.
  2. Użytkownik może w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej ilości celi.

§6. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody Użytkownika.
  2. Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w postaci: imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, numeru NIP.

§7. Okres przetwarzania danych osobowych

  1. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu wycofania udzielonej zgody z zastrzeżeniem, że wycofanie tej zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano przed tym wycofaniem.
  2. Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który dane osobowe Użytkownika będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
  • przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas,
  • czas, w którym osoba pozostaje aktywnym Użytkownikiem Strony (posiada konto), a po tym przez okres niezbędny do zachowania zgodności z przepisami prawa, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, jednak nie dłużej niż 6 lat liczone od dnia rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

§8. Informacja o przetwarzaniu

  1. Pozyskane od Użytkownika dane osobowe mogą być przekazywane:
  • podmiotom współpracującym z Administratorem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym podwykonawcom świadczonych usług, w zakresie wsparcia technicznego, organizacyjnego, informatycznego, księgowego, jak również dostawcom usług teleinformatycznych, sprzętu technicznego;
  • organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
  1. Administrator nie przekazuje danych osobowych przetwarzanych w Kancelarii do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych w rozumieniu RODO. Jeżeli jednak okaże się to absolutnie konieczne, wówczas przekazanie danych osobowych następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału V RODO

§9. Prawa użytkowników

  1. Użytkownik Strony ma prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
  • uzyskania kopii danych osobowych (art. 15 RODO),
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (art. 16 RODO),
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych osobowych, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania (art. 17 RODO),
  • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO),
  • prawo do przeniesienia danych osobowych (art. 20 RODO),
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, ze względu na szczególną sytuację Użytkownika (art. 21 RODO).
  • w zakresie w jakim dane Użytkownika są przetwarzane na podstawie zgody – Użytkownik ma prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody Użytkownika przed jej wycofaniem. Zgodę Użytkownik może wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody w formie pisemnej na adres do kontaktu Administratora (ul. Łódzka 27/29, 95-050 Konstantynów Łódzki) lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@bezatkancelaria.pl.
  1. Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie, nie później niż w terminie miesiąca od jego otrzymania żądania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia.
  2. Odpowiedź zostanie udzielona przez Administratora na drogą elektroniczną na adres e-mail, z którego przesłano wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem poleconym na adres wskazany przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej drogą elektroniczną na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).
  3. W przypadku, gdy Użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl, tel. 22 531-03-00.
  4. Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl

§10. Formularz kontaktowy

  1. Skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem Formularza wymaga wskazania przez Użytkownika następujących danych osobowych:
  • imienia i nazwiska
  • adresu e-mail
  • numeru telefonu
  1. W opisowej części Formularza Użytkownik formułuje wiadomość / zapytanie do Kancelarii w sposób możliwie precyzyjny i zwięzły, z zapewnieniem anonimizacji przekazywanych danych.
  2. Wypełnienie części opisowej Formularza ma na celu przesłanie Kancelarii podstawowych danych dotyczących sprawy, w celu uzyskania porady prawnej. Przesłanie wiadomości za pośrednictwem formularza jest dobrowolne, a sam fakt wypełnienia Formularza nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań finansowych lub zobowiązań innego rodzaju. Zasady uzyskania porady prawnej są ustalane bezpośrednio z Kancelarią.
  3. Kancelaria przetwarza dane Użytkowników przesłane za pośrednictwem Formularza wyłącznie w celu skontaktowania się z Użytkownikiem w związku z przesłanym zapytaniem oraz udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.
  4. Dane osobowe Użytkowników w związku z przesłaniem wiadomości za pośrednictwem Formularza przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. w związku z udzieleniem zgody przetwarzanie danych.

§ 11. Pliki Cookies

  1. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 171 poz. 1800) informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, wysyłane przez serwer WWW, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Domyślne parametry plików cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  • dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • analityczno-statystycznych (analiza zachowań Klientów na stronie internetowej), marketingowych oraz w celu dopasowania treści do indywidualnych potrzeb Kupujących;
  • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki utrzymania sesji Użytkownika serwisu, dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
  1. Możliwość określenia warunków przechowywania i uzyskiwania dostępu przez cookies:
  • Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących ze sprzedawcą reklamodawców oraz partnerów. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa;
  • ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności w każdym czasie.
  2. Zmiany zachodzą z chwilą opublikowania ich w serwisie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.
  4. Polityka prywatności obowiązuje od dnia 01.07.2024 r.

Subskrybuj

Zapisz się do naszego newsletter'a

Profesjonalizm, zaufanie,
bezpieczeństwo.
Kontakt
Czynne
Poniedziałek - Piątek

10:00 - 20:00

Sobota

9:00 - 15:00

Niedziela

Nieczynne